Dlaczego skorzystać z pessaroterapii?

Prosta i skuteczna metoda leczenia

Pessar – czyli umieszczany w pochwie miękki krążek – unosi i podtrzymuje opadającą macicę i inne narządy miednicy mniejszej, co pozwala skutecznie leczyć wiele dolegliwości ginekologicznych i położniczych.

Bezpieczna alternatywa dla operacji

Umieszczenie pessara w pochwie podtrzymuje narządy, dając efekt podobny do tego, jaki można uzyskać po operacji chirurgicznej. Zastosowanie pessara jest jednak całkowicie bezpieczne, nie wymaga pobytu w szpitalu i nie wiąże się z ryzykiem wystąpienia komplikacji, jakie bywają następstwem operacji.

Wzmacnia mięśnie

Osłabione mięśnie i więzadła są przyczyną zaburzeń statyki narządów rodnych i wielu innych dolegliwości. Noszenie pessara stabilizuje położenie narządów miednicy mniejszej, jednocześnie odciążając mięśnie i więzadła. Mogą się one wtedy zregenerować, co czasem, pozwala kobietom całkowicie wrócić do formy.

Sposób na sprawdzenie skuteczności operacji

Zdarza się, że chirurgiczne uniesienie macicy sprawia, że u pacjentki ujawnia się nietrzymania moczu. Zakładając pessar kobieta może sprawdzić, czy operacja będzie u niej skuteczna.

Jedyna metoda leczenia niektórych dolegliwości

Całkowite wypadanie ciężarnej macicy czy zespół bólowy miednicy mniejszej to uciążliwe schorzenia, które można wyleczyć pessaroterapią.

Dla pacjentek

Wszystko, co warto wiedzieć o pessaroterapii

Co to jest pessar i jak działa?

Pessar to miękka, silikonowa wkładka, którą umieszcza się w pochwie. Dobrze dobrany, eliminuje niepożądane objawy natychmiast po założeniu, bo podtrzymuje obniżające się narządy.

Dowiedz się więcej

Dlaczego pessary Dr Herbich?

Okolice intymne to wyjątkowo wrażliwe miejsca. Pessar musi być więc nie tylko skuteczny, ale też delikatny. Pessary Dr Herbich, wykonane z zaawansowanego technologicznie silikonu medycznego, są niezwykle komfortowe w użytkowaniu. Wiedzą o tym lekarze, którzy od lat polecają te pessary swoim pacjentkom.

Dla pacjentek
  • Łatwe do zakładania i wyjmowania
    Wykonane z elastycznego silikonu
  • Niewyczuwalne w czasie noszenia
    Przyjazne dla tkanek
  • Idealnie dopasowane
    Możliwość bezpłatnej wymiany
  • Sterylne
    Co minimalizuje ryzyko infekcji
  • Trwałe
    Możesz je używać przez 2 lata
  • Bezpieczne
    Gruntownie przebadane
  • Stać Cię na nie
    Wysokiej jakości - jałowy, certyfikowany, bezpieczny dla zdrowia - pessar można nabyć już od 155 zł.
Dla pacjentek

Jako lekarz położnik-ginekolog, pessaroterapią pomagam kobietom podtrzymać ciążę, a także przy wielu schorzeniach natury ginekologicznej: nietrzymania moczu, wypadania, czy obniżania się narządów rodnych. Pessar Dr Herbich to mały wyrób medyczny z obszernym spektrum pomocy kobietom.

Dr Michael Herbich
założyciel Dr Herbich Sp. z o.o.

Masz pytanie dotyczące pessarów? Zapytaj nas!

w dni powszednie, w godz. od 8:00 do 16:00

Zamknij